Verslag van Dubai en reis naar huis

16 maart 2020 - Leiderdorp, Nederland

Dinsdagmorgen zijn we na een vlucht van ruim 13 uur (met een volle businessclass in een A380) aangekomen in Dubai. Gedoucht, ontbeten en naar het strand. We hebben de afgelopen dagen heel rustig aan gedaan, omdat we na 5 weken daar wel aan toe waren. Het was in het hotel maar ook alle restaurants en de malls buitengewoon rustig, reserveren was nergens nodig. De temperatuur liep afgelopen dagen gestaag op naar 30 graden, waarbij het zaterdag bewolkt was, maar wel warm. De terugvlucht was prima (uitermate rustig in het toestel), maar duurde voor ons gevoel wel lang. Ondanks dat de vlucht maar 6,5 uur duurde. We zijn wel blij dat het toestel gewoon de lucht in ging, omdat ook in het Midden Oosten de meeste vluchten door Emirates werden gecancelled. Het voelde trouwens wel heel vreemd om weer op Dubai airport te lopen na 6 weken vakantie.

We hebben alle berichtgeving over het Corona virus in Nederland op de voet gevolgd en gaan de komende dagen maar in zelf-quarantaine. De opdracht van Arno die maandag zou starten is tot nader order uitgesteld, dus dat geeft wat meer tijd om alle achterstallige zaken op te pakken.

1. Cock Mobiel:
    16 maart 2020
    Fijn dat jullie er weer zijn Nu nagenieten van zo n mooie reis
    Blijf gezond😘
  2. Coby Walraven:
    16 maart 2020
    Heel fijn te horen dat jullie een goede terugreis hebben gehad. 🍀Deze week nog maar even dagdromen van deze mooie reis !💐😘
  3. Marleen Marijt-Louwrier:
    Welkom thuis!
  4. Ina voordouw:
    16 maart 2020
    Welkom thuis. Marloes wacht ook op nader order. Heel wat geregel
  5. Trudie Paauw:
    17 maart 2020