Mooi schiereiland

15 februari 2018 - Mornington Peninsula, Australië

de afgelopen dagen hebben we het schiereiland waar we verbleven, verkend. Vanuit ons B&B bij Lisa en Paul. Big blue backyard in st andrews beach. Lisa is zuid-afrikaans en heeft Paul leren kennen in Europa als reisleider. Tot zover onze kennismaking met deze 2 eigenaren van de B&B. Het was af en toe chilly in de morgen met gisteren zelfs een buitje. Had ik maar niet moeten schrijven dat het mooi weer was. We hebben de nodige plekken bezocht waaronder Flinders (rustiek maar geen hol te doen) en Mornington (fraai). Veel wijnboerderijen hier in de omgeving. Gisteren waren we vergeten dat het Valentijn was en konden we geen restaurant in de buurt vinden. Zijn we uitgeweken naar Portsea, maar dat was een dramatische keuze. Ik zal nog een foto plaatsen van dit etablissement. Vandaag circa 2 uur gereden naar melbourne airport en vandaar 1,5 uur met Virgin Australie naar Sydney. Lot en Dennis zullen zich daar morgen voegen. Zaterdag gaan we naar de Blue Mountains en zondag gaan we zeilen in Sydney Harbor.