Noosa Heads is top

23 februari 2018 - Noosa Heads, Australië

gisteren zijn we vanuit de Glass house mountains na 1,5 uur rijden in Noosa Heads aangekomen. met regen. dat zou het grootste deel van de dag ook zo blijven. het was hier vorige week blijkbaar heel warm en met een luchtvochtigheid van bijna 90% voel je dat ook. we verblijven in het Peppers Noosa resort, wat gezien onze hotels en appartement tot nu toe groot is. we zitten in een 1 kamer appartement met balkon, maar wel met ruime afmetingen. met 2 douches tegenover elkaar (..). gisteren hebben we lopend het stadje verkend (op 5 minuten van het resort) en het heeft een mooie strand, een national park, mooie winkels en prima restaurants. 's-avonds met paraplu op naar een lokale Italiaan geweest. was top. vandaag na een goed ontbijtbuffet (de eerste keer in deze vakantie) zijn we met de ferry (half uurtje) naar Noosa Marina gegaan, iets gedronken en toen terug gelopen naar onze lunchlocatie in Noosa Heads. 1 uur en 20 minuten. de ferrytocht gaf ons een goed beeld van de rijkdom die hier is. zal nog wat foto's posten. nu even uitblazen bij zwembad en op balkon want we kregen net weer een buitje. vanavond gaan we vis eten.