Trip naar Glass House Mountains

20 februari 2018 - Glass House Mountains, Australië

na gisteren Lot en Dennis te hebben uitgezwaaid naar het vliegveld (ze zijn inmiddels weer aan het werk) zijn wij nog eenmaal naar Opera House gelopen en hebben we het van binnen aanschouwd. ‘S-avonds hebben we in Spice Ally onze eerste nasi goreng genuttigd. Was voortreffelijk. Vanmorgen na het ontbijt zijn we vertrokken naar het vliegveld en zijn we na een vlucht van 1,5 uur geland op Brisbane airport. Overigens een mooi vliegveld en een deelneming van Schiphol. Auto gehuurd bij Europcar (een Forrester) en na een uur zijn we aangekomen bij Glass on Glasshouse middenin de Glasshouse Mountains. We zitten op een groot resort met maar een paar appartementen. schitterende appartementen met alles er op en er aan en een geweldig uitzicht. Toen we aankwamen kwamen de kangoeroes ons tegemoet. We kregen het advies om op 25 meter afstand te blijven. Siep heeft net weer een wasje gedaan en we hebben net in een lokaal hotel pasta gegeten. Het eten was niet verkeerd maar de ambiance was om triest van te worden. Gelukkig zitten we hier maar tot donderdag en dan gaan we naar Noosa. Morgen komen de foto’s als we het nodige hebben gezien. Oh ja we kregen bij ontvangst te horen dat er een python in een boom bij huisje 1 zit. Wij zitten in 3. Hij/zij zit er blijkbaar al een paar dagen. Van de auto naar ons appartement is circa 50 meter maar lang genoeg.

1. Corrie:
    20 februari 2018
    Ik dacht al waar blijven de kangoeroes ,maar een python zit je niet op te wachten .lieve groetjes Corrie.
  2. Ina voordouw:
    20 februari 2018
    Jeetje zou op de loop gaan voor die slang jullie maken nog wat mee