Bezoek Laurence en Dennis

4 februari 2018 - Singapore, Singapore

Na een prima vlucht van circa 11,5 uur waarin we goed geslapen hebben, kwamen om 16.30 uur op Changi airport aan. Helaas een rij van een uur om door de douane heen te komen. Laurence stond ons op te wachten bij de koffers die al klaar stonden. Emotioneel momentje van Siep. Dennis was op dat moment aan het voetballen. Uiteindelijk met de taxi naar ons hotel met een taxichauffeur die nog moet leren autorijden. Gedoucht en toen met Lot drankje gedaan om de hoek van het hotel. Buiten waar de temperatuur zeer aangenaam was. Dennis heeft zich bij ons gevoegd. Uitslag was 1-1. De scheidsrechter was op een gegeven moment na veel kritiek weggelopen. Zouden ze in NL ook moeten doen. Daarna zijn we gaan eten op Newton Food court. Een groot plein met tafels en daaromheen diverse eettentjes. prima eten. met de taxi terug naar het hotel waar we niet zo goed geslapen hebben, vanwege de jetlag. De volgende morgen, zondag, uitstekend ontbeten en Orchard road winkels verkend. De meeste winkels zijn gewoon open. Alle nanny's verzamelen op hun vrije dag door de hele stad heen. Lot heeft zich op een gegeven moment bij ons gevoegd. Dennis lag ziek op bed met Hansje (de kat). Geluncht in Belgisch cafe. Daarna met de metro naar Marina Bay. Drankje gedaan bij de rivier, waar we helaas na paar minuten vanwege een forse bui binnen moesten schuilen. Nu even een rustpauze in het hotel en vanavond uit eten in de stad.

Morgen om 5.15 uur op. Taxi om 5.45 uur. We hebben een vlucht om 7.45 uur naar Melbourne met Singapore airlines. Aankomst gepland eind van de middag.

1. Corrie:
    4 februari 2018
    Gaat lekker vlotjes ,goede reis verder .
    Groetjes Corrie
  2. Conny & Jack:
    4 februari 2018
    Hartelijke groeten aan Laurance en Dennis.

Met de omschrijving dat Dennis met een kater is thuis gebleven heb je mogelijk onbedoeld voeding gegeven aan volstrekt verkeerde interpretaties 😊 !!

Goede trip naar Melbourne ! Truly enjoy !