Vreselijk warm in Melbourne

7 februari 2018 - Melbourne, Australië

helaas moeten jullie nog wachten op de foto's. het uploaden van mijn camera naar mijn iPhone en iCloud drive lukt niet. morgen een nieuwe poging.

we hadden een prima trip naar Melbourne op maandag. geen rij bij de douane of bij de taxicentrale. het hotel is prima. middenin het centrum van M. alles grotendeels op loopafstand en anders met de gratis tram. op dinsdag hebben we fietsen gehuurd en zijn we naar St Kilda Beach gefietst. met 28 graden en nogal wat zoekwerk was dat best een uitdaging. mooie stranden maar geen bedden of parasolverhuur. daar doen die Aussies niet aan.

Melbourne is een grote stad met een verscheidenheid aan gebouwen en mensen. Victoriaanse stijl van gebouwen afgewisseld met wolkenkrabbers. maar wel de relaxte sfeer van Australie. gisterenavond bij The European gegeten wat uitstekend beviel. vandaag was het 37 graden hier en te warm om ook maar iets te ondernemen. dus wel hebben veel siësta gedaan en vanavond gaan we Italiaans eten bij een restaurant hier in de buurt.

Morgen gaan we weer met de fiets naar Brighton Beach. Vrijdag vertrekken we met de auto naar Apollo Bay.

1. Corrie:
    7 februari 2018
    Hier is het een prachtig blauwe lucht, met vanmorgen 5
    Graden vorst lekker fris.
    Groeten Corrie .
  2. Loraine & Guus:
    7 februari 2018
    Gaan jullie naar Australia en dan eten bij The European. Missen jullie nou al ons landje? Toch geen hutspot? Wij wel, want mooie vorstdag. Schaatsen zijn geslepen. Veel plezier op de fiets. Lijkt me wel leuk daar om te fietsen.
  3. Ina voordouw:
    8 februari 2018
    Lekker warm daar is het nu zomer.
    Hier vriest het
    Morgen misschien wat sneeuw.
    Mooi contrast. Veel zien en genieten